* دخانیات دروازۀ ورود به جهنم اعتیاد و سایر ناهنجاریهای اجتماعی است *
امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳

اورژانس

PAJE - 3

سخن بزرگان

قرآن کریم :

« ...وَلَا تُلْقُوا بِأَيْدِيكُمْ إِلَى التَّهْلُكَةِ وَأَحْسِنُوا إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ» (بقره،آیه۱۹۵) ...و خود را با دست ‏خود به هلاكت ميفكنيد و نيكى كنيد كه خدا نيكوكاران را دوست مى دارد

محمدعلی کشاورز : توصیه می‌کنم جوانان به دنبال مواد مخدر نروند و به مملکتشان بپردازند

محمدعلی کشاورز ضمن اشاره به اینکه این روز‌ها در منزل استراحت می‌کند گفت: به جوانان توصیه می‌کنم به دنبال مواد مخدر نروند، و بیشتر به مملکت خودشان بپردازند.

محمد‌علی کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، درباره حال جسمانی خود گفت: زمین خوردگی و شکستگی لگن باعث شده که ۲ سال گذشته را در منزل به استراحت بپردازم. وی درباره روند درمانی خود گفت: درحال درمان هستم و این روند ادامه دارد. بازیگر فیلم های «مادر»، «کمال‌الملک» و «دلشدگان» با اشاره به این که انشاالله همه جوانان پیروز باشند خاطر نشان کرد: به جوانان توصیه می کنم به دنبال مواد مخدر نروند، و بیشتر به مملکت خودشان بپردازند. به گزارش فارس؛ محمدعلی کشاورز حدود ۲ سال قبل از ناحیه لگن مورد عمل جراحی قرار گرفت و مدتی هم در بیمارستان بستری شد، وی متولد ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ در شهر اصفهان است،‌ وی فارغ‌التحصیل هنرستان هنرپیشگی تهران و دانشکده هنرهای دراماتیک است. کشاورز همچنین از فارغ التحصیلان رشته نقشه برداری نیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

تغذیه سالم
سخن نخست

اندر خصوص خصوصی سازی صنایع دخانی...موضوع سرمقاله سیزدهمین شماره نشریه آینده سالم

ورود به سايت