* دخانیات دروازۀ ورود به جهنم اعتیاد و سایر ناهنجاریهای اجتماعی است *
امروز : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اورژانس

PAJE - 3

سخن بزرگان

قرآن کریم :

« ...وَلَا تُلْقُوا بِأَيْدِيكُمْ إِلَى التَّهْلُكَةِ وَأَحْسِنُوا إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ» (بقره،آیه۱۹۵) ...و خود را با دست ‏خود به هلاكت ميفكنيد و نيكى كنيد كه خدا نيكوكاران را دوست مى دارد

توقیف محموله ۲۶۰ کیلویی مواد مخدر در تهران

انتشار :۸مرداد۱۴۰۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۲۶۰ کیلو تریاک و حشیش در عملیات ماموران این پلیس در دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه این پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به شهر تهران در محور اصلی بزرگراه ” خلیج فارس” به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک و ضمن مراقبت های ویژه پلیسی، دستور ایست خودرو ها صادر کردند.

وی ادامه داد: رانندگان خودروها بدون توجه به دستور ایست ماموران با سرعت بالاتری به سمت بزرگراه ” آزادگان” تهران متواری شدندکه بلافاصله ماموران وارد عمل شدند و در عملیات های منسجم و ضربتی خودروها را متوقف و رانندگان و سرنشین خودروها را دستگیر کردند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، در بازرسی از این خودروها ۲۲۹ کیلو گرم تریاک و ۳۱ کیلو گرم حشیش که متهمان از استان های جنوبی کشور تهیه و قصد انتقال آن را به شهر تهران را داشتند، کشف شد. در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

تغذیه سالم
سخن نخست

اندر خصوص خصوصی سازی صنایع دخانی...موضوع سرمقاله سیزدهمین شماره نشریه آینده سالم

ورود به سايت