* دخانیات دروازۀ ورود به جهنم اعتیاد و سایر ناهنجاریهای اجتماعی است *
امروز : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اورژانس

PAJE - 3

سخن بزرگان

قرآن کریم :

« ...وَلَا تُلْقُوا بِأَيْدِيكُمْ إِلَى التَّهْلُكَةِ وَأَحْسِنُوا إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ» (بقره،آیه۱۹۵) ...و خود را با دست ‏خود به هلاكت ميفكنيد و نيكى كنيد كه خدا نيكوكاران را دوست مى دارد

جنجال سیگار کشیدن دختر اوباما

انتشار: ۱۵ مهر۱۴۰۲

در کشورهای توسعه یافته استعمال دخانیات از سوی افراد طبقه  مشهور و فرهیخته  یک ضد ارزش به شمار میرود برای همین انتشار تصویر سیگار کشیدن دختر اوباما به یک جنجال خبری تبدیل شده است. در این عکس مالیا اوباما ۲۵ ساله، دختر باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا ، در لس آنجلس در حال کشیدن سیگار دیده شد ه است.

نشریه پل مگزین نوشت: مالیا اوباما ۲۵ ساله، فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد و دختر باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در لس آنجلس در حال کشیدن سیگار دیده شد.

این در حالی است که خواهر کوچکتر «ساشا» ۲۲ ساله هم چند هفته پیش در حال سیگار کشیدن دیده شده بود. انتشار عکس‌های سیگار به دست آنها سوژه رسانه‌ها شده‌ است.

سالها قبل هم تصاویر دختر اوباما در حال سیگار کشیدن با یک پسر جنجال زیادی به همراه داشت. و این دلیل بر ضد ارزش بودن این مسائل در بین نخبگان جامعه امریکا علیرغم تلاش کمپانیهای چند ملیتی آن کشور برای ترویج استعمال دخانیات در بین طبقه فرودست  آن کشور و مردم سایر کشورها است.

سیگار کشیدن مالیا اوباما

دیدگاهتان را بنویسید

تغذیه سالم
سخن نخست

اندر خصوص خصوصی سازی صنایع دخانی...موضوع سرمقاله سیزدهمین شماره نشریه آینده سالم

ورود به سايت